cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER









Sedar tak sedar , pejam celik pejam celik . tengok2 da nak dekat bulan Ramadhan , tapi rasa macam baru ja semalam kita sambut bulan Ramadhan tahun lepas . itum lah , betapa pantasnya masa berputar , buat masih ada dia antara kita yang masih leka . (termasuk hamba ni yang tak sedar yang SPM semakin hampir)

Bulan Ramadhan , bulan rahmat , bulan penuh keberkatan dan keampunan Allah swt . Sudahkah kita bersedia secara mental dan fizikal untuk bersama-sama mencari keredhaan Allah Swt dalam bulan yang mulia ini ? inshaAllah , semoga ramadhan tahun ini akan menjadi ramadhan yang lebih baik dari ramadhan yang terdahulu.

nak dekat bulan Ramadhan ni , kita mestilah membuat persiapan yang lengkap untuk menhadapinya .

"Persiapan dari segi apa tu ??"



1) PERSIAPAN ROHANI

2) PERSIAPAN ILMU

3) PERSIAPAN FIZIKAL

4) PERSIAPAN EKONOMI


Akhirnya , marilah sama2 kita rebut peluang setahun sekali ini untuk menjadikan kita golongan yang benar2 bertaqwa sebagaimana kehendak Allah sendiri yang menyebutkan dalam Al-Quran yang maksud nya .......


 ” Wahai orang2 beriman , diwajibkan ke atas kamu berpuasa (di bulan Ramadhan ) sebagaimana diwajibkan ke atas mereka yang terdahulu daripada kamu , mudah2an kamu berTAQWA.”
Jadilah Ramadhan kali ini adalah Ramadhan terbaik :)

P/S entry kali ini awal sangat update , sebab maybe time bulan ramadhan aku sibuk . ntah sibuk apa ke bendaa . apa2 pon . enjoy !




NEWER POSTOLDER POST