cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER







Hello hello guys..


Today nak buat entri special for my best friend ! Hal maklum lah birthday dia . di pagi sabtu yg cerah tapi hujan . ist ok , hujan itu tanda nya rahmat :)

Ok ok . akhir nya kawan aku satu orang ni sudah sampai birthday dia , aku ?? bila ? omg ! lamaa lagi bulan 10 .. sob~~ never mind .. haha . sebenarnya banyak aku nak taip dalam entri ni sebab banyak sungguh kenangan kita sepanjang 2012 until 2013 "a lot of our memories" . 

But biar la ringkas entri ne tapi padat ok . Penuh dengan maksud yang tersirat .. ceh ceh ceh  >.<  *merepek

Dengan hari ini , i would like to wish a happy birthday to you ! semoga panjang umur :) , di murahkan rezeki , in sha Allah lulus dengan cemerlang SPM 2013 ok ! then then , semoga semester 1 ni kau dapat jawap dengan sempurna . in sha Allah keputusan nanti keluar dengan hebat nya . aminnn ..

Last , hope hubungan kita sebagai bestfriend will continue until the old days . Ingat kalau sudah besar nanti jangan lupa dengan kami . manalah tahu da study jauh2 kan :) hehe

Satu lagi , aku nak minta maaf kalau sepanjang kita kawan , aku ada tersalah cakap ka , terkasar bahasa ka , terketuk kau ka di sana sini , tergaduh dengan kau .. haha aku mintak maaf k .. sayang kau siti ! :*

overall , Happy birthday sayang !! semoga hubungan kau dengan ehem2 kau tu kekal ..  hahaha .ok sudah jangan nak merapu lagi kakak .. HAHA . 



Kau nak hadiah apa ? cakap jak ? aku kasih ? nak kereta BMW ? boleh bah .. haha *Hadiah nanti munyusul ok 












NEWER POSTOLDER POST