cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER








Hye guys , for today .. nak type about something .. who do u think ? arr mestilah kawan ? u see tu title  .. kan kan ..  hehe .. whatever ! .

Okay straight to the point , apa yang kamu gelar dengan orang yang rapat dengan kamu ? For me , orang-orang yang rapat dengan aku , merekalah keluarga , sahabat aku . :') . emm bagi aku , tak salah kita nak kawan dengan seberapa ramai orang pun  . kawanlah selagi kita mampu . 

And aku , aku suka sangat berkawan . especially , dengan everyone .. That's right ! i do not mind tentang latar belakang mereka . dia anak orang kaya ke , miskin ke , cantik ke , kacak ke ? i dont care ! yang penting bagi aku , "Berkawan biarlah ikhlas" . 

Last , remember ! ada kawan baru jangan lupa kawan lama . Anything , aku sayang kan kawan2 aku . merekalah yang buat aku ketawa ,hingga tak ingat dunia . *opss  hihi .. sayang korang .. 



" Sahabat yang baik ibarat mentari yang menyinar "



NEWER POSTOLDER POST