cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER









Hey guys. for such a long time , I haven't post anything in my blog. However , I can't. so sorry. such a few hectic months for me. Even though Im not well prepared .. 

Erm , exam 1 ? it was not a good start for me . :( . Walaubagaimanapun ,  I keep myself setiap masa . saya hanya berserah saja kepada takdir , biarlah takdir yang menentukan segalanya . TAWAKAL !

I have struggled to face the exam . In sha Allah , Allah akan memberikan saya sesuatu yang lebih baik pada exam saya nanti . Aminn ..

Last , hope semua paper yang saya jawap okay .. Although , saya sudah menjawab dengan sedaya upaya dan yang termampu . Apa pun keputusan yang keluar , I get to be pleased .. :) in sha Allah..

Overall , okay lah , just paper ekonomi & geografi ia nya sangat2 tidak membanggakan sama sekali , di mana lack of time untuk saya menjawap . uhhh ! it's okay never mind . later saya akan berusaha sungguh2 untuk menulis dengan lebih laju agar tidak kesuntukan masa lagi .. haha ~

 pray for our success in this semester. insyaAllah. :) 




NEWER POSTOLDER POST