cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER








2009

Start masuk form 1 . saya belum mengenali awak dengan lebih rapat . hanya kawan sewaktu sekolah rendah . time tu kita tak satu kelas . awak kelas depan , saya belakang kelas awak . kita jarang terserempak time kat sekolah . mama saya ada bagitahu yang awak saudara saya . saudara jauh .. saya pernah pergi rumah awak beraya . time tu masih tak kenal lagi . tapi saya nampak awak . :) 


2010

Dah masuk form 2 . saya dan awak masih tak mengenali . kira-kira masuk bulan 2 awak pindah kelas . awak masuk kat kelas saya . saya hanya berdiam diri . awak pun turut diam . awak hanya dengar cakap cikgu . saya asyik pandang awak . ntah kenapa . awak pindah bersama satu rakan perempuan . awak ngn perempuan itu masuk kelas saya . ramai student cakap mereka 'couple' . saya just dengar jak mereka cakap . 1 bulan lebih dia kat kelas saya . awk dilantik sebagai ketua kelas , saya pula penolong ketua kelas . ntah mengapa tetiba kita sama-sama dilantik . tapi saya terima jawatan itu . perempuan yg selalu student cakap tu sebenar nya ada hati juga kat awk . tapi saya fikir awk pon ada hati jua kat perempuan tu . so saya buat tak tahu jak . beberapa bulan sudah berlalu saya ngn awk semakin rapat . saya ngn awk satu kumpulan time p'bentangan subjek sains . ntah kenapa kita sering bersama . semenjak itu , kita mulai rapat , ketawa bersama -sama . bercerita bersama-sama . buat kerja bersama-sama . saya rasa saya suka rapat ngn awk . tapi saya takut , sebab saya takut saya suka kat awk . sebab saya tahu awk ngn perempuan itu couple . semua student cakap gitu . jadi saya pun percaya jak la . dengar cerita perempuan tu yg dia selalu main txs n kol ngn awk tiap mlm . time tu saya da agak korang 'couple' . sometimes saya cemburu juga dengar story perempuan tu . tapi saya endah kan jak . mulai dari itu saya lupa kan awk . konon tak mahu terlalu rapat ngn awk . maklum la couple orang kan . kekadang perempuan itu selalu say i love u dengan awk . saya diam jak malahan saya support dia . tapi dalam hati sedih .


2011

Dua tahun da berlalu , kini masuk 2011 , dimana saya masuk form 3 . disinilah mulai kisah kita . dimana saya mulai menggunakan laman sosial yg paling popular , iaitu 'facebook' .*time pmr pon dok, sibuk buat facebook  time tu saya baru dapat new lattop ayah belikan . then ayah siap pasangkan wireless kat rumah . so senang la saya tiap hari buka facebook . time tu saya masih mentah lagi dalam bab-bab facebook ne . 1st saya log in facebook . saya search kawan-kawan konon nak add jadi friend saya kat faacebook . so saya terlihat satu nama iaitu 'Retro N Roll' lihat gambar  , macam kenal . rupa-rupa nya awk . apalagi saya add lah . seminggu sudah berlalu . dia terima permintaan rakan saya . tapi kami tak pernah chat lagi . ada satu ketika itu , saya syiok online . datang chat dari awk . awk bertanya kalau ada kerja rumah . dengan senang hati saya pun membalas . start situ lah kita sering sembang-sembang . tiap mlm . sehinggalah suatu malam itu pada tanggal 11.6.2010 . kita sembang tertalu lama .  time sembang tu awk asyik bodek saya jak . awk cakap saya ne cantik lah , apalah . hingga lah awk cakap . bunyi nya begini "kalau aku suka kau boleh ka ?" . saya dengan selamba nya , cakap "apa kau ne . tak faham " . dia pun balas . adeh pura-pura tak tau lagi . saya pun rasa sangsi juga . awk ne main-main ka apa ne . sehinggalah awk terus terang dan serius dengan txs yang awk kirim tu . saya pun serius juga lah . tepat jam 9.46 saya say 'YA' . saya terima awk jadi bf saya . tapi time tu kita berjanji tak mahu heboh kan hubungan kita ne dengan siapa-siapa . dari situ saya mulai tanya awk , tentang perempuan yg selalu student cakap kan . awk pun bagitahu semua nya tentang perempuan itu , bahawa perempuan  itu 'BUKAN' lah gf awk . awk tiada manaruh apa-apa perasaan dengan perempuan itu , perempua  itu saja yg terlalu suka kat awk . dari situ baru saya tahu awk ngn perempuan itu tiada apa-apa hubungan lansung . keesokkan hari nya . saya buat tak tahu . saya merahsiakan hubungan ini . dan hari-hari saya seperti biasa .time pulang awk panggil saya then minta nom telefon saya . saya pun catat nom saya kat kertas n beri kat awk . sambil senyum lebar . hehe :D . tapi dalam pada itu saya tak mahu perempuan itu tahu bahawa kita couple , saya takut perempuan itu tersinggung . sehinggah lah , adik saya *twins saya heboh kan status hubungan kita , sehingga perempuan tersebut itu tahu . time tu saya rasa takut sangat . hingga kan perempuan itu tak tegur saya dalam beberapa hari . akhirnya dia pun minta maaf kat saya . saya pon minta maaf kat dia .  hingga la dia cakap . 'tak apa-apa lah perasaan tak boleh di paksa' dia pun menerima status hubungan kita . then kita happy and enjoy . *walaupun tahun ini kita tak pernah jumpa.



2012

Taraaa.. saya masuk form 4 da .. rasa nya sekejap jak masa berlalu . rasa nya saya da dewasa da.. cehhh :) .. tapi hubungan kita masih kekal lagi .cuma awk bukan suda lagi ketua kelas dan saya pun bukan lagi penolong ketua kelas . jawatan semua tu sudah di ambil alih ngn student lain . hari-hari makin berlalu.  ntah semakin hari semakin sayang kat awk . time masuk kelas kita masih kekal satu kelas .. wow .. suka nya saya dapat satu kelas ngn awk . suka tahap gaban . sebab hari-hari dapat tengok muka awk yang hencem dan putih tu . tempat duduk kita pun tak seberapa jauh pun maybe dalam 1 setengah meter kot jarak kita . bulan pertama kita turun pagi untuk hias kelas . time tu kita memang rapat , rapat gilerr .. time balik awk teman dan hantar kan saya pulang . awk teman kan saya cari kereta depan milimewa . ok jujur ini 1st kita jalan together ngn awk . maklum la kita tak pernah jalan together or jumpa face to face . kita just main txs n kol tiap mlm or chat di facebook jak . masa tu kita rajin online dan kita siap buat relantionship lagi kat facebook .. hee >.<  *malu . masuk bulan 2 ... awk birthday pada bulan 2 iaitu tanggal 14 . *ini bukan hari velentine ini birthday dia ok , jan salah fhm . 1st saya beri awk hadiah . mula-mula malu jua takut kot-kot awk tak suka pemberiaan saya kan . hihi :)  .. tepat jam 12 mlm saya beri wish kat awk . melalui txs . maklum la nak jadi orang pertama yg wish birthday awk .  keesokkan hari nya birhday awk da . saya ngn kawan-kawan kelas saya nyanyi kan awk 1 buah lagu selamat hari jadi beramai-ramai . tak sia-sia jua saya suru mereka nyanyi kuat-kuat supaya awk gembira . hihi saya lihat awk tersenyum lebar sambil malu-malu ..time rehat awk datang kat tempat duduk saya dan menagih hadiah awk . *tak malu kan dia hehe . saya pun buat tak tahu jak konon nak gurau kan awk tapi saya tak sampai hati jua nak gurau kan awk kesian awk minta hadiah da .. hihi .. then saya pon keluarkan hadiah dari laci meja saya .. taraa.. 'ne hadiah tu awak ' itu hadiah pertama saya beri kat awk walaupun cuma sederhana jak tapi awk tetap terima dengan seadanya . saya sayang awk sangat-sangat♥♥♥ ...beberapa bulan berlalu ,sekolah kita menganjurkan sambutan hari guru . time tu kita banyak snap gambar bersama-sama . suka sangat dapat gambar ngn awk . hubungan kita masih kekal seperti biasa . kita tak pernah putus lagi . kita cuba dengan sedaya upaya untuk kekal kan hubungan ini . walaupun dalam hubungan kita tu selalu ada salah faham , gaduh or what . itu sudah menjadi kebiasaan dalam sesuatu hubungan . kann kann kann ..masuk bulan 10 .. birthday saya pun datang da.. awk pun ada berikan saya hadiah . tu pun hadiah 1st saya dapat dari awk . first2 awk malu nak berikan saya hadiah .. hihi comel tahu awk time tu suka sangat . awk beri time habis sekolah da .. time tu saya ada bawa kan awk cupcake mini . saya beri kat awk time tu then awk pula berikan saya hadiah tu .. dalam pada tu awk buka cupcake mini tu then awk suap kan saya satu cupcake mini tu .. ouhh sweet nya awk .. suka sangat .. . 1st awk suap kan saya tauu.. then awk ajak saya jumpa jam 2 ptg  time tu . saya pun cakap ok . awk ajak jumpa kat kfc . ok ne 2st saya jumpa kat awk . kita makan together sambil sambut birthday saya . time jumpa tu , saya tengok awk hencem sangat .. comel sangat sangat . kita g makan sama-sama , then awk suap kan saya . suka sangat . kira-kira 3 jam kita lepak dalam kfc tu .. akhirnya kita pulang . awk teman kan saya pulang siap hantar saya balik lagi . bertambah sayang saya kat awk . ♥ 


2013

tahun ini banyak gaduh antara kami dua

Umur kita semakin meningkat . dimana kita akan menduduki peperiksaan besar iaitu S.P.M .. kita punya hubungan masih kekal seperti biasa walaupun kena fokus belajar tahun ini kita tetap macam dulu. cuma masuk tahun ini hubungan kita agak renggang sikit . maybe ada salah faham sikit antara kita dua . sehinggah lah masuk bulan pertama tetiba terlintas dalam fikiran saya tuk break . time tu saya tak tahan sangat-sangat ngn awk sebab awk terlalu mengongkong saya :'(. kongkong sini kongkong situ . perempuan mana tak tahan asyik di kongkong kan . :( sedihh tau .. tapi dalam pada itu saya tak sanggup putus kan awk . so esok pagi nya saya cuba sms awk . konon tanya buku bi . tapi di sebalik nya tu saya harap awk minta maaf kat saya . txs punya txs .. akhir nya saya tak tahan , saya ajak awk sambung balik walaupun awk banyak sakit kan hati saya . tapi saya masih sayang sangat sangat kat awk tau .. ntah kenapa susah sangat nak lupakan awk . susahhhh .. tapi akhirnya awk pun mahu balik kat saya .. walaupun time tu hubungan kita masih agak samar-samar .. beberapa hari da berlalu .. kita da lupa da pasal break tu .. kita kembali mesra dan manja .. hari makin hari semakin sayang kat awk .. tiap saat rindu kat awk .. ntah kenapa semenjak pergaduan itu saya mulai takut kehilangan awk . sebab saya sayang sangat kat awk .. terlalu sayang sangat . walau bagaimana pun .. kita sekarang still couple .. then tak lama birthday awk  nnti tngal 14.2.2013 . tak sabar nak beli kan awk something .. hee :)

E.N.D


hope kitaorang punya hubungan kekal until married .. aminn :)


















NEWER POSTOLDER POST