cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER







Selamat hari jadi ayah . mungkin ucapan ringkas dari seorang anak itu sudah cukup untuk menceriakan hari jadi seorang ayah . 

namun , saya yakin setiap antara kita mempunyaai ucapan atau kata-kataa istimewa yang lahir dari hati yang ikhlas untuk disampaikan kepada seorang lelaki yang bergelar ayah . :)

cuma ada tika dan saat nya , kata-kata itu terasa berat untuk disampaikan secara berdepan dengan ayah . lidah terasa kelu . bukan sebab tidak sayang atau tidak menghargai pengorbanan ayah namun mungkin kerana tidak biasa untuk meluahkan atau wujud rasa segan padaa lelaki yang dipanggil Ayah .

Selamat hari jadi ayah kesayangan kami semua . 

InsyaAllah saya hadiahkan ayah straight A SPM nanti :')

terima kasih , atas segala pengorbanan & kasih sayang ayah terhadap kami semua .ayah sanggup berkorban dan bergadai demi memastikan kehidupan kami selesa dan sempurna . kakak menghargai jasa ayah . :')

walaupun ada kala nya , kakak selalu buat ayah marah , tapi kakak tiada niat pun nak buat ayah marah . kakak memohon maaf atas segala kesalahan atau terkasar bahasa dengan ayah . kakak sayang ayah . 

kami sebagai anak sentiasa cari peluang untuk gembirakan hati ayah . walaupun kami banyak meluangkan masa dengan mama . kadang kakak lihat ayah lebih berdiam diri dari mama , tapi kakak percaya ayah cukup gembira dan merasa lega melihat kami bahagia . 

sekali lagi , selamat hari jadi buat ayah yang ke 41 tahun . semoga diri ayah sentiasa di rahmati dan diredhai oleh Allah s.w.t . semoga ayah sentiasa sihat dan di panjangkan umur . 

You are the greatest dad for us 
You are the best dad who take me on top 

Thank's for everything ayah . i love u so much !! mmuuuaaahh ! 


Hargailah dan hormatilah mereka selagi ada peluang, kerana setiap saat itu amat berharga dan takkan berulang kembali 





NEWER POSTOLDER POST