cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER







1st , saya ingin mengucapkan Salam Maalhijrah kepada semua umat islam di seluruh dunia . 
Alhamdulillah , Zulhijjah meninggalkan kita dengan penuh berakah dari-Nya .
Dan beberapa umat islam kita telah pergi ke Mekkah untuk Haji , dan pulang dengan selamat .

Dua  tiga hari ini , saya selalu terpandang gambar2 di wall FB tentang keadaan dan situasi di bumi Gaza , palestin . sangat menyedihkan ..sedih melihat kanak2 yang masih kecil kehilangan ibubapa & kaum keluarga . Apa dosa anak2 ini ??? Ya Allah .. betapa kejaam nya Yahudi yang tak pernah puas menindas kaum Muslimin di palestin . :(

Di hari sabtu ini , saya ingin mengajak sahabat2 blogger dan semua orang bersama-sama berdoa kepada Allah s.w.t untuk kekuatan diberikan kepada rakyat palestin yang sedang tertindas disana . 
Dalam kita berblogging ini , jangan lupa tanggungjawab kita sebagai umat islam untuk menyebarkan perkhabaran tentang saudara kita di sana .



berdoalah selalu agar Allah melindungi orang2 islam yang tertindas di mana sahaja mereka berada . Dan semoga tenteraa Zionis laknatullah menerima pembalasan di atas perlaakuan buruk mereka .

Selamat kan Agama Islam KITA. !!

Tiada guna nya kita menulis  "PRAY FOR GAZA" tapi tanpa doa . Doa itu adalah penting . kita boleh berdoa dimana sahaja kerana Allah swt maha mendengar dan tidak pernah pekak . Doa kan rakyat islam disana supaya mereka tabah dengan segala apa yang terjadi .



Should we ignore ?? 
PLEASE DON'T .. LET'S PRAY GAZA .


" Semoga Allah berikan perlindungan & kekuatan kepada saudara Islamku di Gaza untuk menghadapai manusia2 kejam di sana "



NEWER POSTOLDER POST