cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER










Assalammualaikum sekalian .

entri ini ketinggalan sikit.. sebab lambat update entri CUTI PANJANG . hahaha . cuti kitaorang kat sini da bermula pun pada 2.11.2012 . cuma aku saja lambat update . sebab malas nak menaip.. titaba saja hari ini modd menaip datang . ok2 sudah .. jan dok membebel panjang2 .

minggu terakhir di sekolah .

kompom la aku tak hadir . wakakaka.. ala 2 hari saja pon.. tak hadir la aku.. alang2 terus cuti kann..aku pon ntah apa kebenda sudah kekawan aku buat kat kelas.. mesti membosan kan.. tu sebab aku tak hadir .. ahaha.. Lagi pon kompom cikgu2 tiada masuk kels lansung dan dan kelas sudah tentu huru-hara dan bising ... apa2 pon whatever la.. janji aku terlebih awal cuti dari mereka..

Akhirnya.. cuti sekolah di Malaysia da pun bermula . dan tentu ramai family2 pergi bercuti kan.. aku saja kot ngan family aku dok kat kunak , sabah jak ne.. sob ~ sob ~ ..  kekadang bosan juga dok rumah ne.. ntah nak buat apa.. sometimes aku ngn adik aku tahu berebut nak gunakan internet . masing-masing nak masuk laman sosial ( facebook laa tu ) . HAHA.. tu jak la kerja kami seharian..

lepas tu , kerja kami berangan-angan saja.. ntah angan kan apa.. ( rahsia ) HAHA . :p tapi.. dalam bosan2 tu ayah kitaorang bawa kami jalan2 g tawau . syiok gila.. dibelanja oleh mama makan pizza hut lagi.. (syiok sendiri) lepas tu lepas tu .. ayah siap belikan kitaorang IPAD . wow !! baik gilerr ayah aku .. sayang ayah ! :*  mmuuuaaahhhxxx !!~~

ala jangan jeless .. Wakakakaka.. tu kiss khas wat ayah saya.. jan dok menyampuk sana.. :P . okay.. sakit hati ngn saya punya bahasa.. xpa.. ada aku kisah ? HAHA.. ( joke ) .


*p/s cuti ni kena jaga kesihatan , jan dok makan banyak2 .. nanti badan pon ikut naik . INGAT !




selamat bercuti alls !





NEWER POSTOLDER POST