cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER







Ok.. fokus dengan entry . korang jangan dok hairan baca tajuk entry ne.. biar kan . aku punya suka la nak letak tajuk apa ker ? *ada aku kesah . HAHA . 

Ok ok ok.. lupa kan.. jangan ambil hati . aku just gurau je tu . aku nak update entri  . mood baik ini hari so dapat la buat entri walaupun x panjang sangat . cukup2 la untuk sekadar perkongsian kan. 

Saya rasa semalam dan semalam nya , adalah hari keseronokan bersama kawan jua adik beradik dan pakcik . tengok kat fb semua dok sibuk update status , upload gambar hang-out dengan kawan .

Kalau nah hang-out dengan kawan jangan rancang , sebab apa ?? sebab setiap kali korang rancang confirm taj jadi . percayalah . fuhh , nasip baik semalam punya rancangan jadi . *itu pun selepas x jadi p jeti . wakakakaka ! : D . tak dapat p jeti , p makan pun jadi lah . janni enjoy kan . itu paling penting . !

Thank's for farah , adik , dira , pakcik unnis . thank's for the awesome day ! .  kesian dengan farah habis kitaorang makan , tetiba perut c farah mengada2 . tapi nasip tak jua teruk . dalam sakit2 perut kita sempat g lepak dekat dataran . snap2 gambar sana-sini . sampai semua orang tengok . Muahahahah !! , tapi kitaorang tak kisah . janji kami dapat snap . 










ok da puas tengok gambar aku . apa lagi tekan butang like kat bawa tu .. jan dok terdiam kat situ . Wakakaka . 

p/s biar la semalam menjadi memory yang sangat indah . tapi yang kelakar tuh lah akan jadi kenangan .



NEWER POSTOLDER POST