cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER









Final exam tak lama selesai hanya tinggal seminngu saja . Hari ini da mamau masuk 4 day aku exam. seriously tekaanannnnnnnn tau ! dengan final exam nya lagi aku kena penyakit paling BAHAYA kat dunia ne.. SAKIT GIGI ! subhanAllah . sungguh berat ujian yg engkau berikan pada ku . dengan hati yg rela aku terpaksa juga datang sekolah ngn pipi aku yg bengkak da mcm doraemon da aku tengok .

Tepat jam 6.27 pagi , aku sampai ke sekolah . mula lah kawan2 aku ne.. menanya2.. aku pon dengan selamberr nya ckp sakit gigi bha genk . HAHA . mcm ganster plak . ok semakin hari mula c bengkak ne membengkak2.. sehingga merubah kan wajah ku yg comel ini *(perasan)

ok sudah-sudah ! malas nak bahas lagi . sekarang otak ku da tepu tak tahu nak tulis apa time exam. sekarang kena tumpu pada final exam and study .

ok . terus terang aku nak cakap . final exam ne aku agak risau sebab kebanyakkan tajuk yg keluar , aku agak kureng-kureng . banyak subjek yg aku study tak keluar lansung.. hampaaaa ! 1st time final exam kali ini
aku tak buat apa-apa pon just diam2 saja.. seolah2 da pandai sangat.. soalan2 yang aku buat pon baca gitu jerr . aduh , kenapa malas sangat final exam nieee ? ? ? haishhhh . kau ne memang la kakak ! tak berubah2..

ok sudah cukup . merapu sudah .

lets move to final exam ! yeahhhh ! tinggal 6 PAPERS untuk selesai kan final exam ne . aku bukan tak sabar nak final tapi aku tak sabar nak cuti  .... and and jalan2 with my family .. oh yeaahhhh~!!

sebelum itu nak berdoa dulu agar nanti exam di permudahkan .

 "ya allah.. kau pemudahkan segala urusan ku.. kau pemudah kan segala yang aku pelajari.. amin.."

#akhir kata : berserah pada Allah yang berkuasa menentukan segalanya ... Allah pasti akan memberi yaang terbaik untuk hambanya yang berusaha .



p/s: Jangan study last-last minute cam aku nie..huhu..Alhamdulillah 1st paper tadi boleh jawab..Semoga paper2 seterusnya boleh jawab gak.

                                

                                   All the best wishes. May God bless.


NEWER POSTOLDER POST