cursor :url (http://www.123mycodes.com/cursors/preview/10703.gif),auto ;

FOLLOW+ DASHBOARD♥
The Barbie
❣ Status ❣
Saya Kini Bergelar Budak Lepasan SPM. Now Tengah Menunggu Result Keluar. Doakan Saya mendapat Keputusan Yang Cemerlang Ya ッ
THEME


Cbox


Insta


Twitter


FcBook
Barbies
✿ I'm a Barbie Gilr , In a Barbie World ✿
Click if you don't mind.{}
Profile Entries Credits
CALENDER







Assalammualaikum :)

sebelum itu . mohon maaf sebab lewat update entry . da 3 hari birthday saya berlalu . baru hari ini saya dapat update .. sekali lagi mohon maaf sangat2. apa2 pon saya tetap dengan pendirian saya untuk update entry birthday saya walaupon ia nya terlewat . :)

okay lupakan yg di atas itu 22.OKTOBER.1996 . Syukur Alhamdullillah . masih di panjang kan umur lagi untuk menikmati keindahan bumi ciptaan Mu ya Allah ! . Akhir nya.. genap la usia ku 16 tahun.. rasa nya.. sekejap saja masa berlalu . kini aku semakin meningkat dewasa . :D syukur la . so kena la belajar rajin2 . maklum la tak lama nak SPM kann . tak kan masih nak ambil PMR . hehe . 

apa2 pon thank's for my family , my parent , my teacher and my friend coz you all wish my birthday ! thank you so much much much ! hihi . ingat kan korang da lupa da ngn birthday aku .. hihi.. terharu sangat2 .. :D walaupon tahun ini birthday aku tak raikan ok.. maaf friend .. hihi  my family buzy . so x sempat nak raikan.. jangan sedih2 ya.. xpa insyaAllah nanti next year aku sambut ya . :)



dia wish kat wall aku :D

okay , buat mojenk ku yang tersayang . thank's sgt2 atas present nya ya .. suka sangat2 .. kalau boleh sampai nak terguling2 atas katil ni tau.. hihi . thank's sebab kamu yang first wish dulu.. walaupon belum sampai birthday aku , kau sudah wish awal2.. hihi terlampau excited sangat tau nak wish tuk aku hihi.. whatever lah ! aku sayang kau ! 





ini la present yg di beri kat aku . :*
okay ! kamu x perlu nak tau apa isi nya hihi.. sederhana saja .







NEWER POSTOLDER POST